moeders en minnaars

Wednesday, September 14, 2005

Woensdag 14 september 2005

O, mijn God. Ik stond vandaag toch tegenover een man… Ik dacht als mijn blind date, die pas de drieëntwintigste zal plaatsvinden, er zo uit ziet, dan ontken ik in alle toonaarden dat ik Nicoline ben.
Mooiste moment van de dag: Na weken geen toeschouwer meer mogen te zijn geweest, was het vandaag eindelijk kijkdag bij de zwemles van oudste jongen. Van bovenaf gezien leek het grote diepe nog dieper dan diep. Hij deed het dapper en goed. Hij mag op voor zijn A diploma. Over tweeënhalve week al.

9 Comments:

  • At 1:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nicoline, waarom niet meer zo open? Hebben al die bemoeials je zo beïnvloed? Leef je leven..

    Mijn mooiste moment van de dag : Onverwachts ga ik alleen op vakantie en ik vind het een heerlijk idee. Ik beschouw het als een kadootje voor de afgelopen kutjaren..ik kan het aan! E.

     
  • At 3:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Goed zo oudste jongen! Haal dat zwemdiploma en maak mama blij!!! Dat straalt ze!!! Nicoline ga zo door, het is echt leuk om je steeds te lezen!!!

     
  • At 12:41 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nog een one-liner als afdankertje.
    Vorige week zelf meegemaakt.
    " Je hebt een sterke persoonlijkheid "
    m.a.w. " Bazig mens " .
    Hoe zit het met die meneer van de bieb ?

    Floor uit Mol

     
  • At 1:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    We zijn niet allemaal fotomodel! Don't judge a book by it's cover. Misschien was het wel een lieverd, weet jij veel.

     
  • At 1:05 PM, Blogger Nicoline said…

    Tjonge, tjonge. Dit vind ik er toch altijd weer eentje in de categorie: trieste opmerkingen. ‘We zijn niet allemaal fotomodel! (vooral ook dat uitroepteken) Don’t judge a book by it’s cover, misschien was het wel een lieverd.’

    Don’t judge me because I do covers.

    Who the fuck are you anyway? Je hoeft van mij je achternaam er niet bij te zetten, doe ik ook niet, en van mijn part gebruik je een fakenaam, maar verleen jezelf in Godsnaam een identiteit als je meent iets over mij te mogen zeggen. Denk je werkelijk dat iedereen gelijk weet wie jij bent als je Piet of Marie er onder zet? Of Frustie?

     
  • At 1:51 PM, Blogger Gonda said…

    Wow, dat was een heftige tegenreactie van jou..Wat maakt het uit of je je anonymous noemt, Nicoline of Goentah? Internet is nu eenmaal anoniem (soms dan).
    Als je m'n dochter was(en die ben je niet, dus bespaar me je reactie), zou ik zeggen:"Relax, meid! Neem het niet allemaal zo sereus.."

     
  • At 6:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    jeetje, idd ik had nooit gedacht dat iemand zich daaraan zou ergeren ... want idd zoals je zelf zegt, wat is het verschil tussen mijn voornaam zetten (Koen) of helemaal niks zetten en dus makkelijkheidshalve op dat keuzevak Anonymous klikken ... als je je daaraan ergert, denk ik dat je best een andere blogomgeving zoekt, waar je gewoon die keuze niet krijgt en dus wel iets moet typen, daar typ ik altijd mijn (echte!) voornaam.
    groetjes,
    koen
    ps die anoniem waar je op reageerde was niet van mij

     
  • At 6:27 PM, Blogger Nicoline said…

    En toch Koen, vind jij, die het niet helemaal snapt dat ik mij daar druk over kan maken, het belangrijk te vermelden dat jij "het" niet was. Waarom dan?

    Snap je nu de functie van een identiteit?

     
  • At 11:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    moeten sommigen niet eerst het verschil zien tussen identiteit en imago? Anyway!
    Dag mam! ...even checken natuurlijk...zo'n wereld beroemde ster in Nederland. Interlectueel, balls, pittig, gevoel voor eigenwaarde (sinds?), liefdevol, warm, ook nog wonderschoon, en een speciale hunkering...eens kijken of het aankomt. gr MR ...Ps 'hij' staat je goed!
    Ik ben blij dat ik geen zoon van je ben! Dan zou al jouw schoonheid aan me voorbijgaan. Al zou ik die genegenheid best willen voelen...

     

Post a Comment

<< Home