moeders en minnaars

Wednesday, September 07, 2005

Woensdag 7 september 2005

Liefde, verliefd worden; rare dingen zijn het. Zo heb ik bijvoorbeeld een vrijgezelle vriend die ongeveer de meest betrouwbare man is die er bestaat. Hij is groot, galant en zeker niet onaantrekkelijk. Hij is nog geen dertig, breedgeschouderd en zit rustig een half uur met mijn jongens aan de telefoon. En toch word ik maar niet verliefd op hem. En hij niet op mij. Liefde, verliefd worden; rare dingen zijn het.
Mooiste moment van de dag: Ik kan niet verklappen wat mijn mooiste moment van vandaag is, want het is voor jou, vriend van mij, die vandaag jarig is. Ik mag het niet verklappen, anders zou de verrassing er namelijk al af zijn. En wij wilden jou graag verrassen, met liefde zo graag.

1 Comments:

  • At 10:17 AM, Blogger Gonda said…

    En, is de verrassing gelukt?
    Je hebt kennelijk fijne vrienden om je heen, en dat is minstens net zo belangrijk als die ENE.....

     

Post a Comment

<< Home