moeders en minnaars

Monday, September 12, 2005

Maandag 12 september 2005

Dus ik ben vanmiddag met mijn jongens in de bieb, maak per ongeluk oogcontact met de bibliothecaris, en nog een keer, en nog een keer. Wij lachen wat verlegen naar elkaar en ik vraag mij af of hij soms de bibliothecaris uit mijn matchbox is. De iets jongere, in Utrecht wonende bibliothecaris die geen moeite heeft met een vrouw met kinderen. Raak ik vervolgens met een moeder van school - net iets te luid - in gesprek over aarsmaden en spoelwormen.
Ik zag het al helemaal voor me, hoe hij vanavond als een idioot zijn zoekcriteria bijstelt.
Mooiste moment van de dag: Volgens mij - mijn navel is niet het enige waar ik naar staar dezer dagen - zijn we allemaal weer wormenvrij.

2 Comments:

  • At 2:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    Wat een blog al niet teweeg kan brengen...ACTIE!!!!!!

    Hier aan de kust heb ik het lek weer een eind boven en voel me inmiddels weer positief strijdbaar en stralend (wat wil je met zulke schoongejankte ogen?)

    Als vers lid van de hondenuitlaat-scene hier in de stad, heb ik mezelf een heimelijk genoegen gegund.....die Basset z'n baasje......mhhhhh.
    Ben er nog niet helemaal achter hoe z'n wandelschema in elkaar steekt, maar heb tot nu toe nog geen bazinnetje met die hond zien lopen. Ik heb m'n schoongejankte ogen weer open en Miss Marple-ig als ik kan zijn, verheug ik me op een volgende ontmoeting.

    Ennuh, na die 180 dagen niet stoppen met bloggen, dit doet me goed!!!!!

     
  • At 7:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    hehe lol, best grappig om te zien kruipen in de reet van je kinders, die kleine wriemeldingen ... "papa mijn poep jeukt weer" ... één van mijn twee jongens lijkt er een abonnement op te hebben, de rest van de familie blijkt immuun ...

    enneuh, idd goed idee om niet te veel meer naar in die eigen navel te staren, me dunkt

     

Post a Comment

<< Home