moeders en minnaars

Sunday, September 18, 2005

Zondag 18 september 2005

De slingers hangen. Mijn jongste jongen kan morgen zijn vijfde verjaardag vieren.
Het was de vierde keer in zijn leven dat ik ze alleen voor hem ging ophangen. Nog een paar maanden en dan is ook mijn oudste jongen langer onderdeel van een gezin bestaande uit drie in plaats van vier personen.
Mooiste moment van de dag: Ik kreeg hulp. Mijn oudste jongen, die van alle opwinding niet kon slapen, kwam mij assisteren. Samen slingers ophangen, cadeautjes inpakken en ballonnen blazen is veel feestelijker. Dat vond hij ook.

2 Comments:

  • At 8:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    Gefeliciteerd met je jongste jongen! En oudste jongen heeft prachtige herinneringen aan dat speciale moment samen met jou, de ballonnen en de slingers. E.

     
  • At 2:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hieperdepiephoera voor de 5 jarige uit je huishouden!!!!!!!!
    Wat een zaligheid om te lezen dat de oudste, van de opwinding over de verjaardag van z'n broertje, niet kan slapen en jou assisteert met het versieren van het huis.....de schat.
    Volgens mij zijn jullie een prachtige drie-eenheid. En wat ik vooral zo prachtig vind is dat dat altijd, wat er ook gebeurt, altijd zo zal blijven.
    Prijs je rijk met die 2 jongens van je!

     

Post a Comment

<< Home