moeders en minnaars

Tuesday, August 16, 2005

Dinsdag 16 augustus 2005

Maar ja, heeft het eigenlijk geholpen? Ben ik over de kleine prins heen nu ik een andere vent geneukt hebt? Het feit dat ik deze vraag stel, geeft aan dat ik nog niet geheel kleine prins vrij ben. Lekker was het in ieder geval wel.
Ik verwacht dat ik nog minstens twee andere kerels moet neuken, voor de grote berusting intreedt. Enfin, school is weer begonnen, ik heb mijn scrupules ten aanzien van de reeds gebonden man overwonnen, er ligt een wereld van mogelijkheden voor mij open.
Stom eigenlijk, dat ik mijn blikveld zo beperkt heb gehouden.
Mooiste moment van de dag: ‘Hé ja, kom maar door de poort, de grote school is waar je hoort.’ Onder een haag doorlopend - gevormd door de grote kinderen - werd mijn oudste jongen het gebouw binnen gezongen. Mijn oudste jongen gaat leren lezen en schrijven en rekenen. Wow! Gelukkig scheen ook de zon. Zo kon mijn zonnebril mijn tranen een ietwat verhullen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home