moeders en minnaars

Thursday, August 25, 2005

Donderdag 25 augustus 2005

Ik weet al waar ik het morgen met de timmerman over ga hebben: over het nog steeds ontbreken van de plinten in mijn huis. Hij is wel een goed exemplaar om een stukje infantiliteit op te oefenen. ‘Nee, ik kan echt helemaal niets zelf.’ Gewoon, om eens te kijken wat het effect daarvan is.
Mooiste moment van de dag: Mijn jongste jongen vindt, zo zei hij vanavond tegen mij, mij juist wel een goede moeder. Waar dat juist vandaan kwam, dat weet ik niet, maar juist wel dus. Ik zal trachten niet meer te twijfelen aan mijn capaciteiten op dat gebied. Hij weet er tenslotte meer van dan ik.

3 Comments:

  • At 1:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    En het deurtje in het rechter onderste keukenkastje!

     
  • At 7:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    Om even terug te komen op je blog van afgelopen maandag....ik ben ook aan een jank-schoonmaakbeurt begonnen.
    Dinsdag kwam er een hele heftige keelonsteking opzetten die me thuis hield en daarna kwamen de tranen vanzelf, over alles en niks. Twijfel, zwakte, aanstelleritis, onmacht, verdiet, pijn, en liters tranen....maar ik weet dat de Kleenex er blij mee is, en dat mijn beeld er uiteindelijk ook weer helder door wordt.

    Ennuh, wat betreft die timmerman, ik heb hier ook nog wel 't 1 en ander te doen voor 'm (voordeur met een rot plekkie, een raampje wat nog 1x afgelakt en in 't kozijn gehangen moet worden, dat ene kastdeurtje wat alsmaar open blijft staan....)

     
  • At 12:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    En waar zijn de handige vrouwen gebleven die ons in het tijdperk van feminisme waren beloofd?

     

Post a Comment

<< Home