moeders en minnaars

Friday, August 26, 2005

Vrijdag 26 augustus 2005

Vanochtend dacht ik: Ik heb helemaal geen zin om met die timmerman koffie te drinken. En weet je wat, ik ben een vrouw van deze tijd, ik bel je niet af, ik sms je niet af, je constateert het maar.
Ja, gisterochtend met mijn moeder, daar had ik behoefte aan. Of gisteravond met mijn zus, dat kon ik ook wel goed gebruiken. Maar gezellig te gaan zitten doen met onbekenden, dat is momenteel niet mijn ding. Laat ik gewoon maar even verdrietig zijn, dat is beter voor me. Daar schiet ik meer mee op, dan met nieuwe plinten.
Mooiste moment van de dag: Alsof de wens om visite die mijn oudste jongen van de week geuit had nog niet genoeg was uitgekomen, schoof tijdens het avondeten een vriend aan. ‘Ja hoor,’ ze durfden wel met hem te voetballen, al was hij héél goed. Ze voetbalden toch ook met mij.

2 Comments:

  • At 6:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    Shit! k'Dacht ècht dat er vanaf de 23e weer zon zou gaan schijnen bij je. Niet stil blijven staan meid, kom op, een dippie mag best, maar blijf over de (enge?) barricades voor je heen kijken. Succes!

     
  • At 4:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hoi Nicoline,

    Ik las in VK magazine over je blog en heb een uur zitten lezen. Bijzonder om te lezen hoe de denkwereld van een gescheiden vrouw eruit ziet. Na mijn scheiding heb ik dat nooit willen zien. Misschien wel bang om onder ogen te moeten zien, dat mijn ex natuurlijk ook haar 'avontuurtjes'heeft. Heel raar idee overigens, dat ik (een klein) beetje weet wat er in jou omgaat, zonder ik je ken. Ik weet nu dat je de BOB bijhoudt, welke muziek je luistert en hoe je de koffie 's morgens wilt. En tegelijkertijd weet ik ook weer helemaal niets over je. Heb geprobeerd me een voorstelling te maken van hoe je eruit ziet. Lukt nog niet helemaal. Overigens: zoekt en gij zult vinden is volgens mij niet het juiste motto. als je niet op zoek bent vindt je de leukste, spannendste en meest onverwachte momenten, situaties en mensen.

     

Post a Comment

<< Home