moeders en minnaars

Saturday, August 27, 2005

Zaterdag 27 augustus 2005

De tien enige-mannen:

10. Mijn eerste vriendje is de enige man met wie ik het bed gedeeld heb die nooit met zijn hoofd tussen mijn benen is gekropen. Een principiële niet-beffer, ze bestaan.
9. De barman met wie ik ooit heb staan zoenen is de enige man die niet met mij wilde vrijen omdat hij al zo lang niet aan seks had gedaan. Het blijft een wenkbrauwenoptrekker.
8. De puzzelboer is de enige man die zo overduidelijk op mijn vader leek, dat ik me afvroeg waarom ik in Godsnaam toch zo vreselijk voor hem viel.
7. Mijn vader is de enige man tegen wie ik - al doet hij nu heel erg zijn best voor mij en ben ik blij dat we weer contact hebben - van tijd tot tijd, in mijn hoofd nog hele tirades afsteek. Soms trouwens ook wel in zijn gezicht.
6. De klusjesman is de enige man die mij deed smelten door te glimlachen. Ik ben niet zo’n weke-knieën-type, meer een de-schouders-rechtend-creatuur.
5. De piloot is de enige man die mijn hart gebroken heeft.
4. De kleine prins is de enige man die mij hemel en aarde heeft doen vervloeken dat hij op mijn pad was gebracht.
3. Mijn ex-doordeweekse dinsdagse minnaar is de enige man bij wie het alleen maar aangenaam was, van begin tot eind.
2. De vader van mijn jongens is de enige ex met wie ik contact heb.
1. Mijn jongste jongen is de enige man van wie ik net zoveel houd als van mijn oudste jongen.

Mooiste moment van de dag: En mijn oudste jongen is de enige man die net zo mooi is als mijn jongste jongen.

3 Comments:

  • At 10:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Heerlijk om te lezen! Herkenbaar ook. Ik las in VK over je blog en dacht...even spieken maar ik kom vaker terug!

     
  • At 12:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    las in de VK over je blog en dacht; even lezen maar heb meer en langer gelezen dan ik dacht. Je stijl is direct en toch ingetogen met een leuke afsluiting.
    Gaat zo door !!

     
  • At 2:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    las ook in de VK over je blog en dacht een paar uur terug k kijk even hoe het dan is.. ik ben nu pas bij die van gisteren- heb alles vanaf het begin af aan gelezen- echt top! Z. herkenbaar!

     

Post a Comment

<< Home